Lördag

Härlig dag i går, blåste en heldel, men gud så härligt det är med sol.
Gick ner på stan vid ett och lunchade med Sandra, goda pannkakor blev det. När hon skulle jobba vidare gick jag hem och väntade på Sara. Vi hämtade upp Jennie i stan och tog en glass vid Hillängen. Hem igen så kom Malin och Jenny, lagade god mat (kycklingfilé, klyftpotatis, sallad och sås)
Helskön och mysig fredag.

Idag då, jag ska snart bege mig neråt stan, ta en fika med Sandra, Emelie, Emma och Merima. Får vi se sen vad resten av dagen har att erbjuda. Just nu mycket öppen för förslag =)
Glenn ska iväg med några vänner och spela golf i Grängesberg, första gången så det är nästan så jag skulle vilja förlja med och se hur det går =)

Ha en super bra dag i alla fall. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback