Tvätt

Tvätt och ännu mera tvätt... Men snart så är det borta, gick upp med Glenn vid halv sju för att jag skulle slippa stressa. Måste vara alergisk mot någonting i dag alltså, har säkert nyst runt 30 gånger hittills i dag och det vägrar ge sig, hehe. Helt sjukt, hinner knappt nysa klart en nys innan nästa kommer, skönt dom första fem gångerna men nu börjar det bli lite drygt..
Annars i dag då, rätt lugnt skulle jag tro, han som ska köpa lägenheten kommer hit och skriver lite papper senare, skönt att få allt klart, bara bredbandet och telefon fix kvar. Men det som är där måste tydligen vara uppsagt innan man beställer nytt.

Nej tvättstugan kallar... Ha en bra dag. Kram

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo nu har jag plåstrat tårna så nu ska det gås i dom! Hehe, igår var jag helt slut när jag kom hem. Vi åt väl pannkaka vid halv tio. Då sover väl du :P

Tänkte på det faktiskt att det var ett tag sen du åt hos mig :) Nästa vecka kan vi ta en dag. Kan äta pannkaka då med :) Ha en bra dag så ses vi imorrn. krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback