Vilket väder

Helt fantastiskt =) Hoppas att det håller i sig! Jag blev grymt sugen på glass, så en sådan ska jag nog unna mig i dag.
Lägenheten är nu såld =) Så underbart skönt, tog inte lång tid, la ut den på blocket i torsdags kväll och det var klart på lördagen! Så nu blir vi snart grannar med Emelie, hihi. Får lägenheten om några veckor, så då ska jag dit och måla om lite så kan vi flytta in sen bara. Sista juni ska vi vara härifrån så det är ganska snabba bud! Har nog ingen lust att flytta i juli eller augusti. Jobbigt nog ändå! Men det ska bli så skönt att få det större.

I går var en riktig segdag, bakade scones till kvällsmat, jösses vad gott det var. Vad är det som gör dom så goda? Det är ju inget speciellt i dom alls. Mumsigt var det i alla fall =)

Nej om man skulle ta och fräscha upp sig kanske.
Ha en bra dag, Kram.

         

Kommentarer
Postat av: Emma

Men oj va fort det gick med lägenheten :-).. Va roligt att ni blir grannar, då kan man hälsa på er samtidigt :-D.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback