Hon gjorde det =)

Mindie fick mat igår klockan 19.30, sedan gick jag in och la henne, Glenn spelade som sagt tv-spel så jag gick och la mig jag också. Pratade lite med mamma och Malin, sen somnade jag (vaknade dock ett par gånger, inte utav Mindie utan av tv-spelet). Hoppades verkligen av hela mitt hjärta att Mindie skulle sova lääänge och när jag vaknar av henne tittar jag på klockan. Halv sex, bra framsteg! Men jag springer och ger henne nappen och hon somnar om bums till klockan 07 =) Så från kvart i åtta till klockan sju, utan mat i eget sovrum. Nu är jag stolt!

För ett par veckor sedan så tyckte jag liksom att hon knölade mycket på nätterna, direkt jag eller Glenn rörde på oss så rörde hon också sig och knorrade lite. Så jag tänkte att vi skulle flytta över henne till sitt rum i stället, så kanske både vi (okej Glenn sover redan som en stock, så jag) och Mindie sover bättre. Första två nätterna var precis som vanligt, i går natt somnade hon vid åtta, vaknade tre och fick då nappen och somnar om till 06-06.30. Tog då upp henne (mycket dumt), gav henne mat, kinkig ända tills hon somnade om i soffan. Jag skulle nog ha gett henne mat i sovrummet och låtit henne somna om på en gång. Jaja jag napade lite jag också i soffan då =)

Farsdag i dag också, så Grattis till världens bästa pappa Ulf från mig och världens bästa pappa Glenn från Mindie =)
Ha en bra dag! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback