Morgonpigg dam

Inte jag dock... Klockan sju har Mindie velat stiga upp flera dagar i rad nu =) Mamma Lina är inte lika förtjust, men men Mindie blir i alla fall på bra humör när man börjar prata med henne och om jag lägger ner henne i babygymmet. Hennes bästa kompisar =) Den som är mest intressant är verkligen spegeln, haha en riktig snygging säger hon nog. I skrivandets stund så har hon legat där och pratat i 20 minuter, hon kommer verkligen att bli ett riktigt tjålskåp!

Helgen då, Glenn fyllde ju år i lördags så vi hade fika och lite besök. På kvällen åt vi ost och kex och tittade på fotboll. Mys.
I går tapetserade Glenn hos sina föräldrar, jag och Mindie var med några timmar sedan åkte vi ut till min mamma och Peter.

Nu ska jag underhålla Mindie lite =)
Ska till Babycafé idag =)
Ha en bra dag. Kram


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Såklart hon såg snyggingen i spegeln :-) Kram Arvid

Postat av: Jennifer

Är babycafeet öppet endast måndagar? Är det många mammor där? Tänkte jag skulle pallra mig dit:)

2009-10-12 @ 14:59:29
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback