I dag är ingen vanlig dag

för Mindie blir 1 månad i dag, Hurra Hurra Hurra!
Helt sjukt vad tiden springer iväg. Idag har vi gått en promenad till MM och handlat lite, när vi kom hem hälsade vi på hos våra kära grannar och fikade lite =) Mindie har varit på bra humör i dag och gladare blev hon när pappa kom hem och gav henne pussar =)



Hihi, jag här Världens bästa pappa =)


Min mamma är bra hon med, för hon ger mig det goooodaste som finns =) Bröstmjölk, närhet och massoooor med KÄRLEK =)

Jag älskar min dotter så sjukt mycket, hon har verkligen förändrat våra liv och bara till det bättre. Underbara barn =)


Kommentarer
Postat av: sofi

Jätte fin bild på dig och Mindie, dom på Glenn va också fina såklart =)

Postat av: Veronica

Grattis till våra små som redan är en månad!Vad fort det går :)

2009-09-24 @ 12:32:54
Postat av: Emma&Arvid

Grattis Mindie!! :-) i efterskott. kram från oss, saknar er allt :-)

2009-09-24 @ 21:04:20
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback