Mitt liv

Söndag och det känns i hela kroppen, konstigt det där. Trots att jag inte jobbar eller har så mycket rutiner till vardagar så brukar ändå söndagar kännas av. Mindie känner nog också av denna söndag, hon är extra mysig och rätt trött i dag. Så vi passar på att mysa i soffan =)

Har börjat titta på tredje säsongen av Heroes, och jag måste säga att jag blir förvirrad. Gud vad många dom är att hålla reda på nu, skulle nog ha behövt titta på säsong två nu innan. Det var ett bra tag sedan vi kollade på den, säkert 1 ½ år sedan. Så jag är grymt snurrig.

Förkylning är mycket bättre nu. Så skönt att jag slapp vara långtidssjuk =) Hade feber i går när jag vaknade, men tog ett par alvedon under dagen och på eftermiddagen/kvällen så var den puts väck! Vi gick och la oss tidigt, ammade och vid tio sov alla tre. Mindie sov dessutom i sin vagga, riktigt bra dessutom =) Jag och Glenn har också sovit bra i natt så nu ska jag bli duktig på att lägga henne där efter hon ammat på natten.

Känner mig nästan lite rastlös nu, efter några dagar av att bara sitta inne. Har inte rört mig mycket, men i dag när Glenn och Mindie tog en promenad så dammade och dammsög jag lite. Jag blir verkligen inte piggare och friskare när det ser ut som om Fan själv har varit och hälsat på. Men nu så =)

Inte många planer för veckan.. Men på onsdag är första föräldragruppsträffen, ska bli roligt och spännande =)
Efter en vecka jobb för Glenn förra veckan så ska han nu vara hemma med oss igen i fyra veckor, riktigt skönt. Men tyckte att det gick bra att vara själv med Mindie också faktiskt =)


Jag älskar mitt liv och skulle inte vilja byta ut det mot någonting i hela världen. Jag älskar alla och allt som involverar det. Tack min underbara familj för att ni finns och mina härliga vänner. Ni gör livet lätt att leva =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback