Onsdag

I dag ska vi och hälsa på mitt jobb och visa upp vårat lilla underverk =) Kul att förlossningsberättelsen gillades. Tog sin tid att komma ihåg allt, och så missade jag ändå saker. Jaja får lägga till sen, damen hade ju navelsträngen två varv runt halsen också. Amningsminne kallas detta tror jag, för jag minns banne mig inte ens vilket bröst det var jag ammade på sist. =)
Lillsnörpa sover så jag ska ta och blåsa håret och sminka mig lite så jag är klar för dagen!
Vi ska in en sväng till stan i dag också och till Ludvika Gård för att hämta Glenns PS3, jippi! Inte...
Ha en bra dag i alla fall. Kram


Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

PS3 är djävulens påfund! haha. (seriöst)....

jag skulle mer än gärna sälja vårat och köpa typ gardiner eller nåt :-)



Kram från oss!

Postat av: jennifer

Haha, har du också nån som lägger ut tusenlappar på sånt strunt! Det är väl bäst att få låta dom leka:) Hoppas allt är bra med er!

2009-09-09 @ 14:24:28
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha! Jag vet hur det är :P Vet inte hur många gånger jag tänkt kasta ut det genom fönstret. Men då vet jag inte vad han tar av mig :S Ses imorrn. krams

2009-09-09 @ 21:44:35
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback