Allt handlar om tajming

Ny vecka och nya tag.
Fast jag längtar till nästa vecka, det känns som om mina nya tag kommer att infinna sig då.
Mindie fick som sagt feber i fredags. Lördag och söndags hade hon också feber men var lite piggare på söndagen i alla fall så tänkte att nu blir det nog bara bättre...
Måndag och i dag har Mindie sovit ca.4-5 timmar under dagen och 11-12 timmar på natten. Hon är vaken 1-1½ timme, sedan vill hon sova. Har hon drabbats av kronisk trötthetssyndrom? Eller har era barn också varit så här? Hon har inte haft feber sedan i söndags, hon har diarré men förövrigt pigg. Jag tycker att det är lite oroväckande så jag har pratat med dom på bvc men "det kan vara såhär", "det är klart att hon kan vara trött" "men det kan ju vara ett virus". Men Mindie är ett väldigt energiskt barn som tycker om att klättra och leka. Nu bara degar hon och vill vara nära, hon har dessutom varken hosta eller snuva.. Hon har inte ätit så bra (idag har det varit lite bättre) inte druckigt mycket heller. Men kissar gör hon så uttorkad är hon inte.
Jag kommer i alla fall självklart att höra av mig om det inte är lite bättre i morgon.
Vi hade tur denna vecka i alla fall för pappa Glenn jobbar hemma =)
Nu ska jag snart lägga huvudet mot kudden och hoppas på att morgondagen är en bättre dag.
Hannah kom i alla fall och bjöd på lite jordgubbar i dag, och så myste vi lite i solen (Mindie somnade på filten). =)
God natt.
Jag hoppas bjuda på lite gladare inlägg en annan dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: emma

Är det inte nå tredagarsfeber eller nåt? Hoppas skrutta kryar på sig så vi kan hälsa på! Kramar

Postat av: Sandra

Hoppas lilla skruttis blir piggare snart!

2010-04-28 @ 08:18:38
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: nattis

Liam var likadan i två veckor efter magsjukan, var bara vaken en timme och sedan kunde han sova 2-3 timmar, sedan vaken en timme, högst två innan han ville sova igen.. om hon har diarré och inte är så glad i maten så kanske det är någon bakterie i magen, det blir man ju oftast trött av också. hoppas hon är bättre idag i alla fall =)

2010-04-28 @ 09:02:02
URL: http://http://nnattisss.blogspot.com/
Postat av: veronica

men lina vet du vad, Gabriel har varit exakt likadan som du beskriver att mindie är, han har haft feber nu sen i måndags, sovit massor, ätit dåligt, diarré o allmänt hängig. Det måste vara någon sorts fas eller 3dagars feber som dom går igenom. så synd om dom men det blir nog bättre snart :)

2010-04-28 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback