Bra lördag

Den började segt men jag har haft det riktigt bra. Började med ont i halsen, men jag kände att jag måste göra saker, annars kommer jag att förmultna bort i sängen. Jag och Mindie lekte ett tag, sedan ville hon sova och då gjorde jag mig i ordning, tvättade ett par maskiner och damsög lägenheten. Sedan vaknade Mindie och då fick hon lunch innan jag åkte och fikade med trevliga vänner på stan =)
Vi saknade dock två, en som ville jobba i stället och en annan som tyckte att det var en bättre idé att ligga och föda barn =) Stort Grattis till eran nya lilla familjemeddlem =)

När jag kommer hem kommer snart Malin och hälsar på och förgyller våran eftermiddag på ett alldeles toppen bra sätt, tack för det =)

Nu ska Mindie på med pyjamas och sova.
Ha en bra kväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, tack själv! Alltid lika underbart att vara hos er :)

Postat av: Anonym :)

Sover mindie i ett eget rum? Eller hur stor lghn har ni? :)

2010-04-11 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback