Bra väder i dag också.

Mindie kryper nu inte bara några meter, utan från rum till rum. Det går så fort så jag vet några som måste skaffa sele och koppel till sommaren :P
Bra motion kommer vi nog också att få =)
Hittade en avi i går som jag helt glömt bort. Så jag måste knalla bort till Konsum lite senare, så underbart i detta väder. Så lägger vi nog ut presseningen och filt på gräsmattan i dag också. Mysigt att sitta ute och leka i stället för inne =)

Ha en bra dag, nu ska jag göra mig och Mindie i ordning.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja, klockan tickar på och den går alldeles för fort. Det är obegripligt att deras små kroppar kan och hinner utvecklas så mycket under så kort tid.

Postat av: Linda&Julius

Haha, tittade ut genom fönster och såg att det fanns ju en sån där liten bebisgunga i våran trädgård också..herregud vad blind man kan bli när saker är för nära :)

2010-04-13 @ 07:21:17
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback