.........

Hej och god kväll.

Jag sitter och kikar på Ballar av stål, Mindie sussar sedan en halvtimma, innan det badade vi och det var riktigt mysigt och blött blev det nog i hela (inte konstigt kanske med tanke på storleken) badrummet. Hon älskar att plaska och jag älskar att vi har ett badkar! Glenn är på bio men kommer nog hem om en liten stund bara.
Tagit det rätt lugnt annars i dag. Har dammsugit och bäddat rent, Glenn har satt på cykelsitsen på min cykel och vi har även tagit en provrunda. Skulle till MM för att lämna tillbaka en film. Mindie tyckte att det var helt ok att cykla =) Lite kallt i dag kanske men riktigt skönt att kunna cykla vart man vill nu! Toppen!
Sara har vi haft här på besök också, härligt. Mindie gillar Sara mycket =)

I morgon ska vi till Babycafé tror jag, det var riktigt länge sedan så det kommer nog att uppskattas.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Hade fint. Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

vi tittade på en cykelsits idag, men den var från 9 kg, var har ni köpt eran?

2010-04-18 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback