Feber

God morgon söndag.
Denna helg har vi inte varit på topp.
Jag hade tänkt att kanske gått ut i fredags, men när vi vaknade på morgonen var Mindie inte alls på topp. Hon blev segare och segare med dagen. Vi åkte i alla fall ner på stan en sväng. Köpte lite nytt till mig själv då jag fick in 3000 kr i lön =) TACK!
När vi kom hem tig vi tempen på stumpan som då hade 38.7. Gav henne alvedon och hon somnade ett tag. Jag bestämde mig för att åka iväg ett tag i alla fall, men körde det trevliga folket in till stan och åkte sedan hem. Svårt att slappna av när Mindie inte mår bra, Glenn var ju hemma med henne men ändå.
Natten till lördag sov hon oroligt och vi tog tempen på henne 39,7. Stackars liten =( Glenn stod med henne i öppningen till balkongen och hon riktigt njöt, gav henne mer alvedon och så fick hon sova emellan oss.
Gårdagen var hon trött och myssugen hela dagen, men vi betsämde oss i alla fall för att kolla på husen. Och det är jag glad för att vi gjorde =)
På kvällen blev hon piggare och Sandra och Ted kom hit och åt med oss, Sandra höll mig sällskap medan våra pojkar skulle dricka några öl. =)
Mindie har sovit bra i natt och nu är hon mycket piggare.
Febern berodde nog på tänderna som kommit fram nu så snabbt då hon varit väldigt dålig i magen också.

Nu ska vi mysa lite.
Ha en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv! Åh, va skönt för stumpan, och er så klart. Ska vi ses på en glass om ni orkar idag?

Postat av: Jennifer

Ja, det blev verkligen bra. Vill du köpa det nu då? Hihi, nejdå :)

Hoppas ni kryar på er!

2010-04-25 @ 19:28:55
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vart var ni och kollade på hus någonstanns?

2010-04-26 @ 06:40:25
Postat av: nattis

spännande med hus, hoppas ni hittar något bra =) vi var inne på det ett tag, men vi lugnar oss lite till vi hittar drömhuset, då kanske ;) har skaffat e-legitimation, men de står att det inte finns några deklarations-uppgifter om mig :s ska ringa idag tänkte jag..

2010-04-26 @ 08:48:58
URL: http://http://nnattisss.blogspot.com/
Postat av: jennifer

nej, precis. Nu tänker vi inte sälja det, nu har vi snart fått det precis som vi vill :) Vad spännande! Var har ni hittat hus?

Ja, det tycker jag verklgien du ska göra, vi mammor behöver lite upp piffning :)

2010-04-26 @ 12:02:48
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja gör så! Annars kan du ju ta med henne om hon är vaken vid den tiden :)

2010-04-27 @ 12:22:12
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback