God morgon

Mycket god hittills. Inge knasig i magen längre. Vet ni det sjuka, det kändes verkligen som i början när jag var gravid med Mindie. Illamående, hungrig, mätt och mår bättre men 30 minuter senare så blev jag hungrig och illamående igen. Luft i magen och vill rapa hela tiden, uppsvälld i magen var jag också.
Kanske det ligger en till knodd i magen? Haha, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Inga syskon till Mindie tack! =)
Jo någongång men inte nu. Dessutom är ver chansen/risken ganska liten, jag vet inte exakt hur säker en hormonspiral är. Men den finns säker.

I dag är det skärtorsdag och 1 april. Vem ska luras, vem ska jag lura? Jag vet inte jag tror att jag skippar det. =)
Nu ska vi leka jag och Mindie, hon verkar ha lite mer energi än mig, man kanske får det om man sover till kvart i nio.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Risken/chansen med spiral är ju det att den kan halka ur sin plats och då ger den inte längre skydd, det är inte säkert att man märker det själv om den har gjort det. Men om ens partner skulle känna av den under sex så ska han vara noga med att tala om det, för då kan det vara så att den har halkat ur och ger som sagt inte längre skydd. Jag har själv blivit gravid trots spiral och man blir minst sagt förvånad när det händer för man tror att det ska vara säkert.

2010-04-01 @ 15:11:02
Postat av: Angelica

Om ens partner känner av spiralen när man har sex så kan den ha halkat ner och ger då inget skydd. Jag litar inte på spiraler, har själv blivit gravid trots spiral, men det funkar bra för vissa och inte för andra.

2010-04-01 @ 15:15:28
Postat av: Angelica

oj, det blev visst två inlägg, det första syntes inte först :)

2010-04-01 @ 15:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback