Påsk

Oj vad jag varit dålig på att blogga.
I torsdags fikade jag och Mindie på stan en sväng med måga trevliga flickor, efter det åkte vi till min pappa och co. Även där fikade vi och Mindie åt bullar så hon blev att se ut som en bulle =)
Fredag piffade vi till oss lite, packade ner massa saker till Mindie och åkte till min pappa igen, vi åt god mat med trevligt sällskap och vid halv fem åkte vi hem... Utan Mindie. Dom har frågat och planerat i flera månader för att få ta henne så vi gav med oss. Fast det tog emot!

På kvällen gjorde vi tacopaj, Sara, Malin och Jesper kom och åt med oss och det var mycket trevligt. Vi spelade lite kort och yatzy också. Glenn, Jesper och Sara gick till Folkan, Malin åkte hem och jag gick och la mig. Sjukt trött efter kvällen innan då Mindie vaknat och gallskrikit och vägrade somna om i sin säng, men somnade på en gång mot mitt bröst. Problemet var en helt igentäppt näsa, stackars liten kunde inte andas =( Nu hostar hon massor också men har sovit ganska bra ändå.

I lördags gick vi promenad och handlade innan Mindie och Ayanda kom hem. Jag, Ayanda och Mindie gick sen till MM för att handla massor med godis. Tog det rätt lugnt resten av dagen, kikade på film på kvällen och åt godis såklart. Söndagen vaknade vi vid halv nio, lekte lite, stekte pannkakor och fikade en svang på Engel men Sara och Rebecca.

I dag är det måndag och det är verkligen skönt med en extra dags ledigt. Vi ska åka upp till Glenns föräldrar och käka lite. Eller vi tänkte nog gå, så himla skönt nu när man ser att snön smälter bort. Det börjar verkligen kännas som vår =) I går och i lördags så var det ju riktigt varmt och skönt =) Jag beställer fler sådana dagar!

Nu ska jag slänga mig in i dushen tror jag.
Ha en bra dag! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback