Valborg

Jag beställer några äckliga öl, tar lite sprit av mamma och pappa och fyller upp med vatten, sen är kvällen räddad. Lite regn och en brasa senare så är kvällen på topp. Kanske hittar vi några fler som också ska supa.

Neeeee, i kväll bler det nog inte riktigt så. Inte alls så. Och tack för det, jag saknar inte och längtar inte tillbaka! =)

Hihi Mindie har börjat ställa sig lite mot saker, i bland är hon feg och står på knäna, men när hon är vid en högre tröskel eller något annat "lågt" så står hon på fötterna, hihi blir ju ingen större skilnad men hon gör framsteg =)
Efter att hon har varit sjuk så har hon blivit sur/ledsen/arg när hon fått setat på golvet och lekt själv. Vet inte om vi "skämt" bort henne en aning säkert. Hon har blivit så sjukt mammig, hoppas att det blir bättre snart =)

Idag har hon varit jätte duktig i alla fall, setat på golvet och lekt jätte länge själv. Men bara för att jag skulle skriva om det nu så vill hon upp.. Suck =) Börjar troligtvis bli trött.

Ha det bra.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihi, jag känner igen det första du nämnde i inlägget. Får se om vi besöker någon brasa, grillning blir det ialla fall :)

Vad skönt att hon börjat leka igen, de blir tungt att bära runt på dom, även om de in väger allt för mycket ännu. Känns när man slappnar av på kvällen hur stel man är i ryggen.. Ha en bra valborg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback