Bilder

I dag har vi handlat mat och tankat för hela armen tror jag.
Kylen är full, frysen är full och tanken är också full.
Skönt det och Mindie kan bajsa så det står härliga till. Första gången i dag sedan Mindie föddes som Glenn frågat om blöjorna var slut?! Min mamma är snäll och jag har varit duktig på att köpa på mig, har nästan alltid haft minst ett oöppnat hemma, förifallattMindieskulleblijättedåligimagen kanske =)


Det är roligt att handla mat om man får sitta här, annars är det skittråkigt!!


Bus med vagnen och får hela myggnätet över sig. Krooongligt men skoj vare!


Ösa sand i vagnen är skooooj, jätte rooligt!


Och mammans orkide har växt på sig, 20 blommor =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Smedjebacken är trevligt, så här kommer ni säkerligen trivas :) Jag har sökt socialt arbete så jag får söka igen senare, med tanke på att jag kom in förra våren, men tackade nej. Så jag tänker jobba som vikarie ett tag till.

Det är inte mer som behövs att göras? Isåfall är det ju jätte skönt. Man kan ju ta lite då och då. Det är svårt att dra igång ett stort renoveringsobjekt när man har barn.. När ska ni söka dagis för Mindie?

Postat av: Amelie

Ja, det är helt kanon, speciellt för 50 kronor!! Och jag bara älskar hennes playsuit! Den går supersnabbt att få på och man behöver inte krångla med både byxor och tröja, synd att det bara fanns en enda, inte fler i olika färger och modeller... men smit in och köp en du också, du kommer inte ångra dig! Ja, men finns det stövlar i typ storlek 20? Det vore väldigt bra att ha!! Ja, det lät inte helt fel, det finns inget hus i våran smak och vi måste hitta nytt boende snarast! Vi kanske kan få komma förbi på en titt?

2010-08-02 @ 21:39:16
URL: http://ammalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback