god morgon

helt utvilad vaknade jag klockan 9 i dag. Gud så härligt, när vaknade jag utvilad senast? ja det var en vecka sedan, skönt att få känna det igen. Mindie sussar fortfarande, att övernatta i skogen tar på krafterna =) Vi var i familjen Winters stuga fre-lör, det fiskades kräftor och antalet upp blev 4... Antalet som slängdes tillbaka blev 4. Haha fy tusan vad värdelöst!
Vi hade mysigt i alla fall och Mindie var jätte duktig!
I går var vi också på Stellas 1år kalas, det var jätte trevligt tack för att vi fick komma! Mindie älskade Stellas stora rutschkana, igen igen igen ville hon åka och det riktigt kittlade i magen =)

Nej undra om jag ska göra mig lite frulle? Magen kurrar!
Ha en jätte bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback