Två dagar

Två dagar gjorda på jobbet och det går faktiskt bra, eller okej i alla fall. Jag saknar min familj och jag vill gärna gå hem när klockan är 20. Jag känner i många delar av min kropp att det var väldigt länge sedan jag jobbade men om 2 ½ dag är det helg och jag ska försöka hinna vila lite mellan alla kalas :)
Det kommer nog att ta några veckor innan jag har vant mig med detta. För Glenn och Mindie går det i alla fall super om någon inte skulle trott något annat. I morse när jag vaknade och inte träffat henne på länge så saknade jag henne så jag ville krama sönder henne :P
Nu ska jag snart gå till sängs.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

vart jobbar du? komer inte ihåg.

2010-08-18 @ 08:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback