God fortsättning

Hoppas att ni haft en riktigt god jul!
Innan jag glömmer av det så vill jag önska er god fortsättning =)

Vi har haft en fulspäckad dag med mat, paket och väldigt gott sällskap.
Vi har fått toppen klappar och om ni är nyfikna kan ni fått läsa, annars ärdet bara att titta bort =)
På Knutsbo fick vi (jag säger vi för vi kommer använda dessa lika mycket) en kniv får Global, en skärbräda och väska som man kan förvara knivarna, två tavlor, två ljuslytor, pressentkort på Nova Hem och pengar. Ja Glenn fick en julklapp som jag inte kommer att röra, och det är ett ps3 spel =)
Mindie fick en fin klänning, en gungelefant, pengar och det absolut bästa var ett kastrullset =)
När vi kom hem så gjorde vi i ordning den sista maten, tände eld och jag hämtade pappa och Ayanda. Dom hjälpte till lite och så kom tomten. Tomten lämnade ett mycket fint bidrag till en diskmaskin och tabletter, stora utelyktor, sällskapsspel, pressentkort, foto på Ayanda. Jag fick et kit från The Body Shop som luktar super gott och en bok. Glenn fick ett ps3 spel och en ny telefon.
Mindie blev väl rätt överöst med klappar. 2 dockor, en vagga, en dockvagn, en matstol till dockan, 2 filmer, 2 paket lego duplo, body + klänning, en bobb + hjälm och en vinterjacka.
Tomten var verkligen spännande, men lite läskig så klart. Men innan han gick så fick han två kramar och slängpuss. Men en puss var lite väl läskigt så den sparar hon nog tills nästa år =)
Ja det har varit en bra dag, Mindie var dyngtrött och både jag och Glenn sitter och degar med en varsin teknikpryl.

I morgon ska vi till Glenns farmor och farfar för att fika, Glenns farfar fyller nämligen 90 år i dag.
Så det bli nog inte en så jätte lugn dag i morgon heller.
Men på söndag, jag riktigt längtar efter en slödag =)
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback