hej

Mindie bättrade till mig under kvällen, och inlägget jag skrev i går kom ut lite sent. Men det är för att jag tror att det har publicerat efter att jag har tryckt på knappen en gång, men sen när jag tittade på datorn lite senare så hade inte publicerats. Strunt samma.
Mindie blev bättre under kvällen och i dag har det varit ännu bättre. Hon sov dessutom i sin säng hela natten, hon vaknade en gång men somnade om efter att jag hjälpt henne hitta nappen. Tidigare nätter så har hon somnat i sin säng men vaknat och velat sova hos oss, och gud vad jag sover bättre och känner mig mer utvilad om bara jag och Glenn får sova i vår säng.
Hoppas på en lika natt i natt om inte bättre såklart =)
Men hon har riktigt ont i tänderna stackarn. Lillpluttan.

På fm i dag så gick vi upp till elljusspåret och tog lite granris och satt i höganäskrukan. Mindie fick åka pulka och det uppskattades verkligen, sista biten hem gick hon och drog sin pulka vilket också var jätte skoj =)
När vi ätit lunch åkte vi upp till stan och köpte en julgran och allt som hör till, klädd fick den också bli när vi kom hem. Men det fattas några paket under granen, hoppas att dom kommer till på fredag!!
Granen blev superfin i alla fall, jag ska lägga upp en bild om jag bara kunde hitta det jag behöver...

Kvällen har jag försökt hitta på lite rim till paketen, några är klara men några är kvar.
Får se hur det blir, men jag tycker att det är roligt.

Förresten så såg vi en film i går som jag tänkte säga att ni inte behöver titta på, Vägen hette den och den var bara en sak hela tiden. TRAGISK! På baksidan hade det bara behövt stå tragisk.


Nu är jag trött och ska nog faktiskt gå och lägga mig.
God natt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback