Snö

Nej det är väl nu man vill flytta till lägenhet :P
Haha nej jag ska gå ut och skotta, men det blir mörkt så himla fort. Jag har nog inte heller sovit mer än 2 timmar i natt, så det här med att gå ut och skotta lockar inte det minsta.
Men det görs ju inte av sig självt.
Dessutom tänkte jag köra in bilen i garaget.
Dumt att stå och betala för ett varmt garage och inte använda det.
Nej det är lika bra. Men gud så skönt det skulle vara att få sova en stund.

Mindie är dålig i magen och jag har en känsla som säger magsjuka.
Samtidigt intalar jag mig att det har hon absolut inte.
4 tänder på gång, kan lika gärna vara dom. Men kom för gudsskull inte hit, vi vill inte smittas om det skulle kunna vara det.

Ha en bra helg, skotta ska jag göra NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mima

Hej! Saknar er! Hoppas du kommer på tisdag, men jag vill komma ut sen och se huset!! Trevlig helg och hoppas du får sova.

Postat av: Sandra

Rackarns himla skit om vi smittade er.. Hoppas att det är tänder :) Nån utav oss borde blivit sjuka annars, tycker man..

2010-12-18 @ 09:54:57
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback