-1 och SOOOOOL

Gud vad vädret kan göra mig glad och säkert många andra också =)

Idag blir det en promenad in till Villgott, Sandra och Jacob ville också ta en promenad så vi behöver inte knalla alldeles själv =)
Mindie tar en nap just nu och jag har gjort mig i ordning och diskat och nu tog jag mig lite tid här. Glenn är hemma i veckan och det kommer vara så skööööönt att ha någon att krama i soffan och prata med innan jag somnar. Vet en till som kommer att vara stormförtjust i det =) Men lilla tösen har blivit grymt mammig, hon kan ha jätte mysigt med Glenn. Dom kan sitta och prata och mysa, men så fort hon ser mig eller hör mig i närheten så vill hon inte vara kvar hos honom =( Så tråkigt, men det är ju inte konstigt när jag är ensam hemma med henne halva veckorna..

Nu ska jag checka runt lite
Men ha en bra dag, Kram.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej! Det blir av imorgon, vi har sagt att vi ses utanför kl tio. Följer du med?

Kram

Postat av: Amelie

Ja! Det är tänkt så!! Kl tio tror jag det var! Ska du också dit?

2010-02-15 @ 21:07:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Amelie

Härligt att jag skrev min hotmail ist för bloggadress! Grattis i efterskott förresten!!

2010-02-15 @ 21:12:15
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ändrade planer! Vi stannar hemmma. Jag har en liten tjej här hemma som har varit ledsen hela morgonen så jag stannar hemma. Vi ses!

Kram

2010-02-16 @ 08:10:56
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback