13 Februari 2010

Ja dagens datum och i dag precis just nu för 23 år sedan hade nog min kära mor rätt ont, men bara ett par timmar till av kämpade så kom en klump på 3938 gram och 53 kilo ut, 19 dryga dagar över tiden. Och det passade ju väldigt bra att det skulle vara just en fredag också =) När hon just gått över 19, varför inte ta en extra dag? Jaja man kan ju inte få allt.
Dagen har börjat bra i alla fall, frukost på sängen och lite paket =) Har fått en Spikmatta, en våg och en massa bra ansikts- och hårprodukter. I går fick jag en hårinpackning av Sandra också, tack så jätte mycket =) I dag kommer bitar av släkten och äter tårta (som dock inte är klar än...). Borde nog ta och fixa lite, men borde inte jag få se på när andra arbetar i dag? =)
Nej då jag skojar bara, allt är klart, ska bara vispa lite grädde till tårtan och kladdkakan. Vad brukar ni äta för tårta när ni fyller år? Här blir det samma gamla vanliga jämt, jämt, jämt =)
Så även denna gång fick det bli en Pinocchiotårta.





Nej jag skulle nog behöva dra på mig en face också innan det kommer folk.
Ha en bra dag i alla fall. Kram


Kommentarer
Postat av: jonna

Nej vi blir ju tyvärr inte de :)

Postat av: emelie

Ja jag älskar de NYA taket =)

kom hem nu och älskligen och svärfar har tapetserat hela rumemt nu =)

bara lister kvar :)



GRATTIS på födelsedagen :)

kram

2010-02-13 @ 16:27:25
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Linda&Julius

Grattis! Vill också ha en spikmatta :)

2010-02-13 @ 16:48:54
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Javisst är det jobbigt att lämna de små liven. Det räcker med någon timme bara, mer vill jag inte vara borta från henne.

Filmen var helt okej. Vissa scener var roliga och vi skrattade, men andra var inge vidare. Det är skönt att komma iväg och göra något bara vi föräldrar.



Babycafe imorgon? :)

Kram



2010-02-14 @ 20:54:16
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Veronica

GRATTIS! :)

2010-02-14 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback