Måndag

Alltså gårdagen hade vi kunnat ta bort, jag låg i sängen heeeela dagen (självförvållat). Men synd om mig själv tyckte jag ändå. MASSOR! Bakis i mina dagar har jag varit, inte tusan har jag spytt 25 gånger tidigare. Nej dricka med måtta har jag nog inte riktigt fattat ännu =) I dag ska vi hämta ljus från ljuspartyt, men hur kallt är det ute egentligen? Det ser inte så milt ut, kanske får lov att ta bilen. Men det är nog det enda vi kommer göra i dag, får bli lugnt och leka bara =)

Kvällen var för övrigt väldigt bra och tack alla som var med och gjorde kvällen så lyckad =)

Ha en bra dag. Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! ojoj, du verkar haft det vilt till :P Vilka var det som var ut? Ringer dig senare idag, jag och Merima tänkte om vi skulle komma ut en sväng imorrn om ni kan? Jope, lindex, visst var dom fina. Diggar dom grå leggingsen :P kram

Postat av: Linda&Julius

Han sover ca 2,5h på dagen :)så jag ska försöka ta vara på den tiden och sova jag med, men det finns ju alltid så mycket annat att göra då med som att diska, tvätta, äta, ta hand om hunden :)

Åkte förresten till Gränges idag och köpte nappburken :) fanns ju massa fina saker där!

2010-02-22 @ 11:03:08
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback