Det ser ut som så..

Att veckorna har jag fullt upp med lilla tösen =) Har inte tid att sitta vid datorn alltså, inte alls. Helgerna umgås vi hela familjen. Jag ska verkligen börja uppskatta helgerna mera nu. Helgen som varit var det dop, inte vilket dop som helst utan Mindies dop =) Stort tack till alla som kom och för allt fint Mindie fick. Alla tre är riktigt nöjda med hela dagen.
I morgon kanske jag har mer ork och kan lägga in lite bilder. Men just nu sitter jag med rinnsnuva, + haft en dålig-natts-sömn. Mindie har mest velat vara nära både i går och i dag, har tempat henne några gånger, men den har inte stigit över 38.2. Så ingen hög feber men trött och matt och gosig har hon varit. Nu mot kvällen var det mycket bättre i alla fall, men i går kväll gav vi henne alvedon så hon sov hela natten i alla fall. Nu sover hon också och jag hoppas att hon kan sova hela natten.

Blir nog en inne-ta det lugnt dag i morgon också, såå skönt. Orkar inte göra många knop =)
Nu är det snart läggdags.
Hade fint, Kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja maya är ju hård i magen o blir jätteledsen när hon ska bajsa så de är ju de som är problemet nu. Hoppas Mindie blir bättre snart, det är ju så jobbigt när dom inte är nå pigga.kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback