Första gången

På 4,5 månader som jag sovit en hel natt utan att vakna! Natten till i går var första gången. Så sköööönt =) Vaknade klockan åtta av att Mindie ligger och pratar, sötis. Gick upp och kände faktiskt att jag var pigg, och otroligt lycklig att jag inte vaknat en enda gång på hela 9.5 timmar.
Inatt sov jag också hela natten. Hade besök av Sara, Linus och Emil. Spelade kort och innan åt jag Glenn och Sara mat, tack till Sara som var snäll och bjöd =) Vi hade hjälpt henne att skruva ihop hennes tv-bänk.

Tidigare igår så träffade vi prästen, det gick bra. Mindie pratade med henne hela tiden =)

Idag skulle jag ha bakat bullar, hade tyvärr inget mjöl så ringer Emelie. Hon hade heller inget så vi skulle åka till affären och handla. Men då startar inte bilen. Så snart får vi åka med Emelies snälla mormor som skulle och handla =)
Tur att man har släkt och vänner.

Nu ska jag klä på mig, men ha en bra helg.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback