Halloj!

Onsdag och i morgon är bästa dagen på hela veckan =) Enligt mig och antagligen enligt Mindie också. Fast hon hinner kanske inte träffa pappa Glenn förrän fredagmorgon. Men vad glad hon kommer bli när hon ser vem som kommit hem =)
Det ser ut som skit hemma hos oss nu, damm, damm och åter damm. Jag orkar inte dammsuga.. Får göra det i morgon innan Glenn kommer hem så det är skinande rent =)
Åker nog till Villgott i morgon. Jag är inge förkyld alls längre och Mindie är mycket piggare. Just nu sussar hon en sväng, men borde vakna alldeles strax. Då blir det gröt och sedan skulle hennes mormor kika förbi, trevligt med besök tycker vi båda två. Vi ränner joförsig en heldel hemma hos Emelie, men det får dom stå ut med.
Mamma skulle köpa med katrinplommon också, glömde köpa det tidigare i dag. Måste göra puré för Mindie är hård i magen, lider inte särskilt av det vad jag märkt. Men inte skulle jag vilja vara såå hård som hon varit.

Annars har vi haft fler besökare i veckan också faktiskt, Caisa kom och åt med mig i måndags och i går kom Hannah. Båda uppskattades av Mindie och av mig också såklart =)
Nej nu får nog inte damen sova länge till om hon ska kunna sova i natt. Ska tända lite lampor så brukar hon vakna.
Jag skulle ju lägga in lite bilder också.. Göre sen!
Oj nu vaknade hon =)
Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

än så länge så funkar det mycket bättre än va jag hade väntat mig. trodde man skulle va tröttare o att de skulle vara avundsjuka från Mayas sida. Så många som fått barn tätt som säger att de är så jobbigt i början o att de tar tid innan man älskar andra barnet lika mycket som första, men näää allt funkar så bra o jag älskar dom verkligen lika mycket båda två redan! så för oss har de verkligen bara varit mysigt o härligt hittills! funderar ni på syskon tätt eller? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback