Söndag

Årets första söndag faktiskt.
Jag är trött som en gnu, varför är det alltid så på söndagar? I alla fall är det så för mig.
Inga planer för dagen. Mindie är lite kinkig i dag verkar det som. Vet inte vad det är? Ska hon också få tänder? Hela tiden har hon fingrarna i munnen och hon vill gärna att jag kliar med mina fingrar. Ja det lär väl visa sig så småningom. =)
Nej nu ska jag nog ta mig en dusch, förhoppningsvis gör den mig lite piggare.

Annars har det bara varit lugnt hela helgen.
Mindie har precis somnat här berdvid mig på soffan, dyngtrött.
Hade bra. Kram


Kommentarer
Postat av: Mima

Hej! Hör av dig om du inte får nå planer imorgon, Sandra ska komma hit på fika men jag kanske kan få henne att ta en promenad. Du får gärna följa med om du vill =) pussa mindi sessa från mig

2010-01-03 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback