Badat

Vi har legat på stranden hela dagen, bara stekt och badat. Mindie har lekt, kissat ned filtar och handdukar och badat, men bada var tamejtusan lite för kallt för hennes smak =)
Vi åkte till Hillen strax före tolv och kom hem för mindre än en timma sedan.
Riktigt trevlig dag och färg har jag fått (röd är också färg :P), nu ska vi fika lite, Mindie ska vi försöka få i lite mat. Hon är riktigt dålig på att äta nu, antingen är det en period eller så är det för varmt. Jag förstår henne att det är jobbigt att äta.

Hoppas att ni haft en bra dag i denna värme =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag håller helt och klart med dig!! :) För man ångrar sig sen i vilket fall!! Vet inte hur många gånger jag ändrat mig om hur jag vill ha de!! :) hihi

Postat av: nattis

Liam vill inte heller äta speciellt mycket.. förmodligen värmen.

2010-07-12 @ 10:30:43
URL: http://nnattisss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback