Fredag redan

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår, Sandra, Ted, Lovis och Astor kom och åt grillat med oss och till efterrätt blev det kladdkaksmuffins, jordgubbar och grädde. Mycket gott var det och jag somnade med en riktigt mätt mage =)
Muffinsen var dock i det sötaste laget då min kakao tydligen var slut och det fick bli oboy. Men dom gick i ändå =)

Vecka 29 (söndag v.28-fredag v.29) åker vi förresten till Öland, med mamma, Peter och Anna. Det ska bli kul och skönt att göra något av dessa veckor vi är lediga tillsammans!

I dag vet jag inte riktigt vad planen ärmen det lär visa sig!
Ha en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart ska ni bo på Öland? Kraaam

Postat av: Linda&Julius

Hej, har blivit lite dålig på att kommentera nu känner jag :) fullt upp med jobb och allt. O´boy i muffins lät spännande, kanske värt att testa? Kul att ni ska till Öland, bra att nån mer följer med så ni har lite barnvakt :) hoppas ni får bra väder. Vi kanske åker dit i augusti.

Kram

2010-07-09 @ 14:06:44
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det är vid Bödabukten iaf. Böda Riviera/Kyrketorp camping....

2010-07-09 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback