Fullast i stan

I går var jag hem till Sandra, Merima var också där. Vi hade jätte trevligt, drack, pratade skit, åt jodgubbar och kladdiga chokladmuffins och tittade på bilder. Efter ett tag gick jag upp på stan och träffade Sara och Rebecca. Dom var hungriga och vi satte oss på ute serveringen på Acropolis, jag blev också hungrig av lukten så jag tog en matbit jag med =)
Vi hade jätte trevligt vi också och när vi ätit och druckit upp mötte vi Kimmen, Jonas och Emil, som vi gick och satte oss med i ett öltält och tog en cider.
Jag hade super trevligt och i kväll ska jag och Glenn ut tillsammans. Mindie ska som sagt sova hos sin morfar, mormor Linda och Ayanda. Vi åkte till Smedjebacken vid 12, kikade på en husvisning och åkte sedan ut till pappa där vi fick lasagne innan vi hoppade i sjön. vilket var en riktig hit hälsar Mindie =)

Nu är vi hemma och ska börja göra oss lite i ordning.
Hoppas att ni får en trevlig kväll ni som ska ut! =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback