Pollen och annat skit

Det kliar nå sjukt i min näsa alltså. Och för att inte tala om mina ögon.. Allergi piller hit och allergi piller dit.
Mitt hm-paket har i alla fall kommit och jag blev typ som ett barn på julafton! Men allt passade inte riktigt, men det viktigaste gjorde det och det var huvudsaken =)
Nu fixar min finfina man frulle på sängen åt mig, jag har tvärr lite ont i halsen, men jag hoppas att det går över under dagen. Ska åka in till stan och köpa lite halstabletter så blir det nog toppen.
Nu vaknar Mindie (Glenn väcker henne) så jag ska ge henne lite föda =)
Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäkla pollen då, hoppas du blir bättre snart! :) Och vilken sömntuta Mindie är, gullungen :D PUSS

2010-07-08 @ 11:41:25
Postat av: Fröken M

ja, han är en liten linslus vår Viggo !! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback