Gonäs lek

Mindie vaknade inte förrän 9.50. Men Mindie fick välling och kläder och lite mys så satte vi oss i bilen och åkte till Gonäs och hälsade på Emma och ArreBarre, Julius var också där på playdate och när dom åkte så byttes dom av utav Aidan och han mamma =) Så vi har lekt massor i dag så det var ett gäng trött barn efter detta skulle jag tro =) Mindie sover fortfarande vilket nog snart är rekord. Men hon slog banne mig rekord i morse också på sin sovmorgon! En rekord dag i dag =)
Vi kanske går och tar en glass på eftermiddagen sen skulle jag tro, tyckte att det var riktigt härligt i dag!
Nu ska jag vika den där tvätten som inte hanns med i morse, sen är det nog fullt ös resten av dagen skulle jag tro =)
Ha det kanon. Kram

Kommentarer
Postat av: nattis

oj, vilken sömntuta =) liam sover mellan 10-11 timmar vanligtvis, och vi lägger honom vid 19.30-20.00 ca. han sover dock ett par timmar mer än mindie om dagarna så det jämnar kanske ut sig.

Postat av: eve

Jag och tobias var ute på en kvällspromenix ikväll och var förbi och plingade på :) men det var låst och jag har inte ditt nummer... Hade vart skoj att säga hej :)

2010-06-16 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback