Hej

I dag är jag aningen trött, Mindie har varit tät i näsan i natt och velat sova bredvid sin mamma. Och Mindie låg still i 3 timmar sen var det knöl och bök så jag höll på att bli galen, hon vaknade även och låg och pratade och försökte få upp mina ögon runt 5-6. Jag var alldeles för trött för det och när hon började slå mig så fick hon åka raka vägen in i sin säng igen. Jag tänkte att detta kommer aaaldriig att gå! Men hon grät inte när jag lade ned henne och jag vaknade nu runt nio så hon lär ha somnat typ lika snabbt som jag och sover än. Det behöver hon efter denna natt!
Jag med egentligen men det är så skönt att gå upp före henne och äta frukost, duscha och göra sig i ordning =)
Fint väder i dag vilket piggar upp en lite i alla fall =)
Vi går in till stan och leker skulle jag tro!
Ha en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: nattis

ja, han fick den senaste för ett par veckor sedan, och sen dess har det varit så lugnt och skönt, glatt och lyckligt. men nu verkar det börjas igen... haha, han är ganska lång. 75,5 cm =)

Postat av: Johanna

Ja säg till om du vill ha några av bilderna så skickar jag dom till dig..

2010-06-18 @ 22:20:10
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback