Inga nummer

Det har varit en trevlig dag med trevliga människor i dag.
Jag tycker om mina vänner mycket!
Jag är dålig på att säga det.. Jag borde bli bättre!

Dagen har varit lite jobbig också, min fina telefon har gett upp.
TOTALT!
Så det fick bli en ny. En LG GT400, och jag är nöjd.
Riktigt nöjd är jag med den än så länge.
Den har allt jag behöver. Och den kostade inte mer än 999:-
Super!
Något som inte är super är att alla nummer ligger på telefonen som är trasig.
Så om någon vill att jag ska ringa så får ni ringa först! =)
Nu ska jag kika på lite tv, pappa och Ayanda skulle komma i morgon.
Och Glenn kommer tidigt hem! Mamma skulle också kika förbi med mat jag glömde där!
Trevlig dag som också kommer bjuda på sooool (har jag hört i alla fall).

God natt alla!
Kram

Kommentarer
Postat av: nattis

haha ja, han är go min unge! de måste helt enkelt vara det absolut bästa vi har, våra ungar ;) längesedan vi träffades nu..



ja, jag ska faktiskt unna mig! tack, hoppas du får roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback