Känslor

Visst är det konstigt vilka konstiga känslor man kan få i bland.
För en stund sedan pratade jag med Glenn, fick samtidigt ett meddelande från Malin som skrev att jag skulle ringa henne när jag pratat klart. Men när jag pratat klart ville jag borsta tänderna först så att jag bara kunde somna när jag pratat med Malin. Men jag får en känsla som säger att jag borde titta till Mindie innan jag går in i badrummet. Tur! Hon hade tydligen bajsat... Det är sjukt, kanske inte konstigt att hon inte ville sova när hon var bajsnödigt.. Men hur ska  jag veta? Hur vet man alltid vad dom små vill?
Jag tittat till henne och det är jag glad för. Hon somnade snabbt om när jag bytt på henne i alla fall. Lillstrumpa!
Nu är det sängen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

tack så mycket :-) oj ja nog får man ett sjätte sinne som mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback