Midsommar

Förra året på midsommar flyttade vi hit, till denna lägenhet ifrån våran tvåa på högberget. Det tog 24 timmar att sälja lägenheten och jag är riktigt glad att vi flyttade till större. Förra året denna tid var jag i vecka 33, magen var stor och vi bara väntade och längtade efter att få se vem som gömde sig därinne.
I dag ska vi åka upp till Glenns päron och käka, Glenn är just nu ute och testar fiskelyckan, jag ligger kvar i sängen och Mindie sover i sin.
Vi har ju dragit ned på hennes sovningar på dagarna för att annars är hon vaken så länge på kvällen. Men i går var hon tvungen att sova en till gång på eftermiddagen för hon sov super lite första gången och detta resulterar i att hon blir vaken klockan 23??!!
Jag tycker att Mindie är liten och borde bli trött trotts att hon sover 2 gånger. Sover inte de flesta barn i hennes ålder två gånger? Man ska verkligen inte jämnföra barn och barn. Men jag tycker att 2 gånger borde hon kunna sova utan att vara vaken till 23 =)
Jag ska gå upp och ta mig en dusch får se när Mindie vill vakna.
Beställde lite grejer ifrån HM i går. Tänkte bara ta ett par jeansshorts sen slank det med 2 klänningar, 3 bikiniöverdelar, 1 underdel, 1 linne, en skjorta till Glenn och en sak till som min hjärna glömt. Allt detta skulle gå på 1077:- Inte farligt tycker jag =)
Nej upp och hoppa Lina!
Glad Midsommar på er. Kram



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsnyggt linne, blev lite sugen.. ska nog in och ta mig en titt på hemsidan..

2010-06-27 @ 08:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback