Ögoninflammation

Lillskrutta har ögoninflammation =( Men varet kommer bara när hon sover verkar det som.. Jäkla skit sjukdom, ont i tänderna har hon också stackarn. Jaja inget vara för evigt så jag försöker tänka posetivt.
Något som gör henne riktigt glad är när hon får visa sina talanger genom att stå själv, hon klarar det några sekunder och tar sedan tag i något/någon eller sätter sig ned. Hon skrattar av lycka när hon visar sina nya konster och hon vill gärna att vi ska klappa händerna och säga att hon är duktig, då blir hon ännu mer stolt och glad =) Och jag kan ju inte påstå att varken jag eller Glenn är mindre stolta, hon är så duktig =)
Ett steg har hon passat på att ta några gånger också, men det är bra svårt att hålla balansen efter steget men hon blir så glad när hon lär sig något nytt.
Annars har vi haft trevliga dagar ute med vänner =)
I går var vi på kontroll på bvc, Mindie vägde 7,3 kilo och var 68 (kommer inte ihåg om det var 67,5 eller 68,5) cm lång. Hon har aldrig gått upp så mycket på en månad, sist vägde hon 6,6 kilo! Alla barnen står typ still nu utom Mindie som börjar gå upp =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas hennes öga snart blir bättre!Alfons går också stadigt upp, 800g till var det nu, det blir en redig grabb minsann :)

2010-06-04 @ 18:21:10
Postat av: Lina

Jag hoppas också det, just nu är det på båda, jag hoppas att Alfons inte smittades. Härligt =) Det är tur det går uppåt och inte nedåt! Vi hörs, kanske vi kan ses något =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback