Maaaamma

Konversation så här på förmiddagarna..
Jag -Mindie kan du säga Mamma?
Mindie -Vavavava.
J -Maaamma, kan du säga Mamma Mindie?
M -MmmPappa.
J -MMAAAAMMMAA.
M - Pappa Pappa PAAAPPAA
Jaja det kanske kommer någongång =)

Har kollat igenom mina BVC papper och första-året-bok.
Jag kunde sitta, krypa, resa mig mot spisen, säga lampa och vovve. 8500 gram vägde jag och var 67 cm lång.
Minde kan åla bakåt och runt, sitta och ställa sig i krypställning, säga pappa, titta och äde, tutte låter det också som hon säger när hon får tutten. Minde väger 6440 och är 64 cm lång =)
Kul att jämnföra tycker jag =)

Nu är Mindie hungrig


Kommentarer
Postat av: nattis

hahaha, lille säger mampa nu, så det får man väl vara nöjd med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback