Segstart

Mindie väkte mig klockan halv nio i morse, men har ändå varit seg hela dagen. Nu sover hon en andra nap och jag och Glenn (som är hemma på jobb i vecka) ligger och tittar film i sängen.
I går såg vi sista Millenium filmen och jag tyckte att den var bra. Tack till Malin för gott fika i går också =) Hon blev hela 23 år i går, hihi. Och mamma för god mat.

Mindie har fått kläder av sin mormor.


Tok söt har hon varit i dag. Men eftersom jag är värdelös på att ta kort fick det bli så här =)


Bilderna kommer från Lindex.
Denna klänning vill jag också köpa till Mindie. Hon har så sjukt mycket och nu när hon inte längre spyr så mycket så går det ju inte åt 5 bodys, 2 par byxor och några strumpor varje dag =)
Nej bättre var det förr när vi hann använda allt. :P Neee såklart inte, jag vill INTE att hon ska börja spy igen.

Ska försöka se lite på filmen, sen blir det nog gröt och fullt ös resten av kvällen =)
Kram och Hej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fiina kläder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback