Piggare unge men tröttare mamma

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag är toktrött.. Mindie sover en nap så jag ska nog också passa på att vila lite. Men jag tror nästan att tröttheten beror på vädret.
I går var jag mycket piggare på dagen men mot eftermiddagen var det som om någon slagit mig i skallen =)
Mindie är i alla fall mycket piggare nu och gladare och har lekt massor så det glädjer mig!
Vi var ut och skulle fiska på förmiddagen i dag. Sandra, Patrik och Jacob var också med. Mindie fick lunch ute, stickiga barr med kottar och jord, det var jätte gott =) Glenn fick en fisk så nu överlever vi några dagar till =)
Vi var inte borta så länge då vädret var aningen ostadigt. Men ibland kom solen fram och det blev riktigt skönt en stund!
Vila var det för snart ska vi åka till Sandra och Ted för mat och Avatar =)


Det är inte lätt att ställa sig mot gåvagnen när den hela tiden rullar ifrån =)


Inte bara jord och pinnar som ville in i munnen =)

Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Vilka söta galonbyxor. Det är väl dags att införskaffa såna snart också :) men får se om vi klarar oss till hösten.

Postat av: Linn

mysigt det såg ut att vara ute i skogen. Skoj när man kan göra lite mer :) var har du hittat galonbyxorna?

kram

2010-05-02 @ 13:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback