1 November

Då var det en månad kvar då.
En liten ynka månad =)
Pirrigt tycker jag, tänk ett helt eget hus..
Nästan lite skrämmande, precis som när Mindie låg i magen och vi funderade på om vi skulle bli bra föräldrar. Nästan lite så känner jag nu.
Men jag tror det kommer att bli toppen. Hyresrätt är skit. Nej då det är klart att det inte är. Men det känns jätte tråkigt att göra om en hyresrätt. Allt arbete till oss i ett par år kanske och sen får någon annan det.
Nej det känns helt rätt med hus =)

Men det enda rätta nu är att sova!
God natt.


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja de är underbart med hus! Visst jobb de är de, med gräsklippning, snöskottning målning med mera!

Men de är de fan värt =)

Och mindie kommer triovas kanon! Tänk va skönt att bara kunna springa ut på gården när hon vill =)

Kommer bli toppen.. =)



ha en fin dag.. Kram

Postat av: emelie

Ja visst var den =) Men man ska väl egenltligen måla den, men de vill jag inte =) Vill ha den så.. hihi



Ja de kan jag göra. Hur jobbar du denna vecka?

2010-11-02 @ 08:10:20
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback