Bra start?

Huvudvärk!...
Jag har i alla falll legat på spikmattan och tagit två tabletter så jag hoppas att det går över snart.
Är säkert för att jag jobbade över till tolv i går, kände att jag var ganska slut i kroppen när jag gick hem.
Tänkte vara ledig på fredag så det är rätt skönt att jobba in dom timmarna och slippa känna att jag är ledig hela tiden.
Nästa vecka blir det bara 2 ½ dagar och veckan efter det 3 dagars jobb.
Skönt att får flytta nu, men jag längtar mest tills allt är klar =)
Nu ska jag hämta mig lite frukost.

Så vi kan åka till Villgott och leka sen.
Mindie sover dock än men jag antar att hon vaknar om jag börjar stöka i köket =)
Hej.

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, jag blandar ihop den med aubergine hela tiden :P

Postat av: Jennifer

Spännande! Det kommer med stor sannorlikhet gå jätte bra. Första veckorna kommer vara jätte jobbigt, men i efterhand känner vi att det är bland det bästa vi har gjort med Novalie, hon utvecklas verkligen varje dag. Jätte roligt!

2010-11-23 @ 17:45:13
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: hannah

vi har massor av kartonger till övers, ring om ni behöver :)

2010-11-25 @ 17:36:41
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback