Helg

Jag har tagit helg i nu.
Väldans skönt må jag säga.

Jag ska berätta lite för er nu om MeAndI..
I tisdags fick jag en faktura på 217:- som skulle betalas för att jag inte hämtat ut mitt paket.
Jag började då bli irriterad och tittade närmare på fakturan och ser att det inte står min adress som jag har nu utan den jag bodde på för 1 ½ år sedan...
Hur den tillslut hamnat i min brevlåda har jag absolut ingen aning om!
Men det var ju tur att den gjorde det för annars kanske kronofogden eller något annat trevligt bolag skickat ut brev till mig för att jag inte betalat fakturor som jag aldrig fått.
Jag kontaktade säljaren och hon hade rätt uppgifter och tyckte att detta var väldigt konstigt och tyckte att jag skulle skriva ett mail.
Vilket jag gjorde och till svar fick jag att dom hade fått ordern och den gått in på den adressen (antagligen så har den väl gjort det för att jag bott där förut när jag beställt men kan dom inte se en ny adress??). Dom skrev också att jag borde fått både orderbekräftelse och mail när paketet kommit till min e-post, men jag har inte fått något utav det så vart det har tagit vägen har jag heller ingen aning om.
Ja så nu har jag skrivit ett till mail och undrat över vart orderbekräftelse kan ha tagit vägen, den kanske ligger på Glenn mail som jag aldrig givit ut.. Ja vem vet :P

Nu är det läggdags i morgon ska vi bada i badhuset.
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Om du har hotmail, kikat bland skräpposten? Tycker det är riktigt dåligt att den inte skickades till er adress. Ja mena, 1½ år sedan är låång tid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback