Bla, bla, bla..

God morgon. Härligt med fredag, i dag måste vi nog in till stan en sväng innan jag börjar jobba.
Vid två ska Glenn och Mindie åka till Grängesberg och hälsa på Samdra, Patrik och Jacob i huset. Ååh vad jag längtar tills vi också får flytta =)

Men jag har fortfarande inte hittat det stora runda bordet jag vill ha..
Jag måste nog anlita en snickare för att få storleken och utseendet som jag vill ha.

I morgon ska jag ut igen.
Det känns som om jag varit ut rätt mycket nu på senaste..
Kanske tar igen de månader jag var gravid :P Nej då det tror jag nog inte.

Jag vill åka till Ullared och shoppa.
Funderar på om jag ska sätta mig på en buss själv. Det skulle vara riktigt skönt att få alla julklappar klara!
Jag ska tammetusan kolla upp det.!

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag vet att jag har sett en lapp om bussresa till Ullared. På konsum? MM? eller ica marnäs?

Ja på någon av dom. :)

Postat av: Linda

Jag har aldrig varit till Ullared, skulle vara kul att åka dit någon gång, är bara rädd för att man får panik av mycket prylar och många människor...

2010-10-01 @ 14:46:46
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback