Fredagsvila blev fredagsvaka...

Så hemskt kanske det inte var, men Mindie hade frossa hela natten och har sovit som ett plåster på mig. Antagligen har hon haft feber drömmar också för hon har vaknat med gallskrik :(
Nu på eftermiddagen känns hon mycket bättre. Alvedonen hjälper verkligen!
Jag önskade nästan att den hjälpte på mig med, jag är hur trött som helst. Sist jag sov mer än 6 timmar var för en vecka sedan, minst 9 timmar per natt =)
Men vi hoppas på en bättre natt i natt så vi alla tre kan vara pigga och glada på Glenns födelsedag i morgon!

Ligger just nu på spikmattan men ska gå ut igen annars somnar jag och då kan jag väl inte sova i natt heller..
Ha en bra lördagskväll i alla fall. Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Späännande! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback