Hemma

Det är så skönt att bara ta det lugnt och vara hemma.
Vi har lagat pizza i dag med köttfärs och jätte jätte mycket ost på.
Gott var det!

Funderar starkt på att snart lägga mig i sängen.
Skulle vara skönt att vakna utvilad och pigg i morgon bitti =)

Fick ett riktigt trevligt samtal i dag när jag jobbade.
Det var från handläggaren för förskoleplats.
Mindie har fått plats på Fridhem (vårat första val) =)
Riktigt glad blev jag, så 17 januari så börjar inskolningen!
Så vi kommer alltså ha 100 meter till dagis då!

Nu börjar snart Idol igen
Ha det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Amelie

Gött med pizza! Åh va kul med dagisplatsen! Vi håller på med våra lappar men vi vet inte vilka dagis vi ska välja på! Så drygt om vi flyttar åt ett håll och får dagiset åt ett helt annat håll! Nej jag tror inte vi tjuvkikar nå! Jag kände ju på mig så bra förra gången och nånting säger mig att det blir en tjej den här gången också!

Postat av: jennifer

Vad skönt att placeringen är klar och att ni dessutom fick efter erat önskemål. Snart anländer ni till byn! Hur känns det? :)

2010-10-02 @ 14:02:03
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Sara

Va kul, grattis :)

2010-10-03 @ 02:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback