Skön och mysig söndag

Vi började dagen med sovmorgon. Jag vaknade av mig själv och kände ett stort behov av att göra om min blogg! Så jag tog upp datorn och det tar fasiken lång tid innan man får ihop något någorlunda. jag har inte photoshop heller..
Men det får vara så här ett tag i alla fall.
När Mindie vaknade vid halv tio blev det välling och mys i sängen, resten av förmiddagen fram till efter lunch har vi rensat på vinden så nu har vi bara några möbler som kan ligga kvar där tills vi flyttar =)
På eftermiddagen efter Mindie sovit åkte vi ut och hälsade på Sara =)
Skönt att se henne lite nu när det var så länge sedan sist.
Vi åt pepparkakor så åtminstone jag fick ont i magen, det måste vara något i pepparkakor som gör att man inte kan sluta äta dom! Nu längtar jag efter jul, eller mest december. Tända ljus, baka pepparkakor och lussekatter, dricka glögg och bo i hus =)

Funderar om jag ska baka något nu, men jag tror det blir mys i soffan tills läggdags. Mindie springer runt och gör små bus medans Glenn spelar och jag kollar runt på internet =)

I morgon ska jag på Traverskurs så då blir det dagtid måndag och tisdag, på onsdag och torsdag jobbar jag som vanligt och på fredag är jag ledig för då åker vi till Örebro jag och Glenn. Det ska bli riktigt trevligt och kul att göra något tillsammans ensamma för omväxlings skull =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alla papper är fortfarande inte klara. det är en boupptecking som fattas. Och inga pengar får överföras innan den är klar -heller inte huset tillträdas alltså. MEN kontraktet är påskrivet o klart och om papperna inte är klara före fredag så skulle vi orna nått slags hyravtal så vi "hyr" av dom de första veckorna. Så vi får komma in nån gång, och vi MÅSTE vara ute till helgen för då tar de nya över vår lägenhet så de får fan fixa de där papperna nu..=) Men hur det än blir så flyttar vi på Fredag! Kuuuuul!



Och ni har bara en månad kvar nu!!!

Postat av: Sandra och Lovis

Kul med lite nytt! Tyckte det blev bra ändå. Annars har du ju picnik.com fär kan du fixa lätt =) Ses sen =)

2010-10-25 @ 08:08:30
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback