Dansa

I går var jag Sandra och Merima ut. Jag blev inte direkt full, mest skön i koppen men ändå kan jag väl säga att jag kunde släppa loss. Hade riktigt trevligt, kanske kan känna mig lite gammal nu på Solo. Men va fan, "är dom små får man ta två" :P Nej men skämt och sido, så ofta är jag inte ut så att jag ska störa ihjäl mig på att 85% av alla som är ute är 5 år yngre än mig =) Vi var i alla fall inte äldst!!
Var hemma strax före två och kände mig inte det mista yr, sååå sköönt. Jag kände redan när jag la mig att jag ville gå ut nästa helg, det var en bra kväll och i dag har varit en riktigt bra dagen-efter! 4,5/5 Toast.
Och vad har vi lärt oss under helgen... JO jag måste fortsätta dansa för det är så j...a roligt så jag skulle kunna gå ut jämt! Tilläggas ska kanske att jag inte är någon bra dansare alls, inte det minsta, inte ens lite. Men vad spelar det för roll? Skratta du åt mig för det gör jag =)
Tack Sandra och Merima för en bra kväll!

Nu är det natti. Kram

Kommentarer
Postat av: nattis

men varför träffade jag inte på er då? vi var ju också där :p

Postat av: Sandra med Lovis

Tack själv! Det var trevligt! Jag DIGGAR din dans :P Jag kände dock att jag måste bli mer full nästa gång jag går in på solo :P

2010-09-13 @ 10:58:23
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback